fredag 21 oktober 2011

Don't ask...

jag är på skitdåligt humör... vet inte varför... men man gör bäst i att hålla sig undan ett tag idag tror jag... själv har jag löst det med att hålla mig för mig själv och inte prata med folk... supereffektivt! (nästan en humörhöjjare i sig, att det funkar så bra menar jag!)

men ikväll blir det trivsamt! Då ska jag umgås med fina vänner, dricka lite vin och ta det lite lugnt... imorgon är en riktigt bra dag att se fram emot... så jag gör det... lämnar mentalt tillvaron nu och struntar i att fundera så mycket på nuet... blickar framåt till ikväll och morgondagen... och håller mig undan... miss Bateman... (Patrick Bateman's syster kanske... för dig som inte vet vem Patrick Bateman är så är det huvudrollen i American Psyko... en man med klanderfritt liv men sisådär insida... kanske man kan förklara det med...?)... ja, miss Bateman kan nog dyka upp vid irritation idag... det är så jobbigt att ha henne närvarande... och skämsigt efteråt...

ett jädra meck att fota klackar när man har dem på sig
måste jag säga... nu ser det ju ut som om jag ligger ner, men
jag har bara helt sonika vikt knäna åt ena hållet, sittandes
på en stol... så det var ingen "tokvurpa med en kamera
behändigt i närheten-läge"... även om det ju faktiskt ser ut så!
men en annan pick-me-up... jag har höga klackar idag!!! alltid något! Så idag är jag över 165cm.ö.h!!! Man får vara glad för det lilla! Det är även dessa klackarna jag lyckades trassla ihop då sist, när vi var ute och dansade någon form av salsa-liknande dans... ja jösses...

1 kommentar:

  1. snyggt med klack!

    Ja lite fundersam var jag hur du tog bilden. Tacksam för att du utvecklade det. Såg inte riktigt normalt ut ;)

    Min dag började bra. Nu är jag mest sur och grinig.

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!