fredag 14 oktober 2011

har det månne stigit dem åt huvudet?

Lyssnar väldigt sällan på radion i bilen... dels för att någon ungjävel (gissar jag) snott min antenn... dels för att jag i bilen lyssnar på H.H... basta!

men ibland händer det ändå att jag lyssnar på morrongänget, eller försöker snappa upp någon trafikinformation för att veta varför jag hamnar i bilkö... att undvika den brukar nämligen vara för sent... fast då kan man, om tid finns, passa på att ta en tur till IKEA...

dessutom har vi nästan alltid den kanalen inställd på kontoret... så minst en gång i timman matas man med "mix megapol - mer musik, bättre blandning"... och det kanske stämmer... men det är väl onödigt skrävla så vansinningt med sin bättre blandning att man spelar den om och om igen... för hur det än är så upprepar de låtarna väldigt mycket... och frågar du mig så spelar de H.H alldeles för sällan... aldrig typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!