fredag 7 oktober 2011

tänk vad en promenad kan göra

gott alltså... på väg från jobbet fick jag ett sms av en vän som undrade om jag ville ta en promenad ikväll... insåg att det nog vore bra! Så efter cykelflytt och en snabbtur på Maxi i Angered så åkte jag hem till henne, fick middag och sedan gick vi en liten promenad i fredagskvällen...

mitt i fredagskvällen ringde inte mindre än två nära och påminde mig om att "2 steg från Håkan" visas ikväll... men den går fler kvällar, och säkert på svtplay också... såg det sista nu... det är ju inte direkt att man tycker mindre om honom efter det...

så nu känns det bättre, nu efter en mysig stund med en god vän och två spontana omtankar... det är underbart med vänskap! Nu ska jag plocka fram all musik som gör mig glad, mixa ihop ett pass till imorgon, sprängfyllt med glädje... det blir säkert bra, det känns som en lättare uppgift nu.

det är bara att sätta igång liksom!

och denna kommer att vara med... for sure!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!