söndag 30 oktober 2011

söndagsmys

ja, eller mys och mys, men godis och Pan Am... uppkrupen i soffan... blir det ganska bra ändå... trots avsaknad av någon som lägger armen om en... just nu saknar jag nog det där tvåsamma lite extra mycket... när det är ruggigt och kallt, grått och kvällarna passar extra bra till levande ljus och ett glas rött... i sällskap med någon man tycker lite extra mycket om...



jag saknar någon att tycka lite extra mycket om... är inte så lite trött på att bli besviken på folks beteenden... förstår inte riktigt varför man väljer att bete sig över huvud taget... så jäkla dumt liksom... men vad vet jag... det är kanske så det går till nu för tiden...

Men någonstans litar jag på att det sker snart... allt det där omtyckandet och söndagsmysandet, utan en massa krångel och veligheter... för frankly my dear i don't give a damn, och jag är trött på veligheter och avsaknad av söndagsmys nu... hur svårt kan det va liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!