måndag 10 oktober 2011

me, myself and a glass of red

japp, det är måndag... jag hade ett halvt glas kvar i flaskan vi öppnade igår... vill ju inte idka alkoholmissbruk och låta det förgås... nä, någon måtta får det allt vara! Att det är måndag vet ju inte vinet om... och det är ett så himla gott vin... lite extra gott efter ett riktigt bra pass med rekordmånga, riktigt taggade deltagare!

måste egentligen sätta mig och mixa ihop passet till på torsdag, C och jag ska teama två timmar. Ska bli riktigt roligt att köra tillsammans, och extra härligt att få köra ett långpass!... men jag tycker att jag är värd en lite slapp kväll ikväll... imorgon är det dräktsömnad och innan dess blodgivning... är ju ett tag sedan jag lämnade sist, men det kommer att gå bra, jag är ju förbi min sprutfobi nu, sedan länge... måste bara påminna mig om den saken ibland!

Nä, men om man skulle ta och göra slag i saken då... sätta sig vid den andra datorn och börja mixa lite lätt... C's låtar har jag ju full koll på, bara att slänga ihop i rätt ordning... vilka jag ska utsätta deltagarna för ger sig när jag väl sitter där... har bara en lite hög tröskel... och korta ben... fan också, att vinet är slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!