lördag 8 oktober 2011

mitt i natten...

... lika bra att öva inför imorgon känner jag... eller nä... jag är ju nästan alltid vaken på nätterna... dåliga vanor... men nu är iallafall passet klart... det blir att provköra med lördagsgänget imorgon bitti... de är grymma att köra nya pass med, anammar allt man slänger åt dem och kör som galärslavar!

Nu, cykelflytt, promenad och pass-snickeri senare känns livet bättre... mycket bättre... jag är korkad som skjuter upp "till morgondagen"... borde vara lag på att man inte fick göra så... blir ju helt förstoppad i sinnet av att ha för många saker runt mig...

för ett par år sedan funkade allt sånt mycket bättre... då kunde jag bolla en jäkla massa samtidigt... men sedan hände något... jag tog på mig för mycket saker på en och samma gång och livet, as I knew it, rycktes bort under mina fötter... typ samtidigt... det är ingen bra combo... inte bra alls... förutom för viktnedgång... vilket kanske inte är allt... och absolut inte det viktiga... eller jo... förlåt... jag är från GBG... vi blir såna här! Inte viktiga men ordvitsiga... något med vattnet, tror jag...

iallafall... jag är klar med passet... inte så mycket Håkan som man skulle kunna tro... bara en liten kort faktiskt... en smula U2... och sedan lite blandat... ganska mycket blandat... jag tror det blir bra... jag hoppas det blir bra... framför allt hoppas jag att deltagarna kommer att ha roligt... läste någonstans, medan jag rekade lite att ett leende frigör lika mycket serotoniner som 2000 chokladbitar... tur att man har lätt till ett leende... annars hade jag ju varit enklare att hoppa över än gå runt!

har lite kvar att pilla på med mitt bildspel... man kan inte tro att jag har läst det där om chokladen om man tolkar bilderna jag valt... det är en hel del godis och glass... som det kan bli! Så medan jag pillar vidare med det så hoppas jag du sover som en tok... eller som en prinsessa på Prozac... alternativt gör något mycket roligare än så... detaljer behöver vi inte gå in på!

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!