tisdag 25 oktober 2011

Utmaning dag 2 - del 2

man kan ju inte beskylla rubrikerna för att vara alltför fantasifulla iallafall! Men vad gör väl det när det för en god sak!? Ja, så god vet jag inte om den är... var rätt nöjd i helgen måste jag berätta, när jag trippade runt i mina hyfsat höga klackar och tyckte att det var ganska bekvämt... tänkte att jag har nog vant mig nu... bara genom att låta skorna stå i skåpen alltså... för använder dem gör jag ju inte så ofta att det stör... men iallafall, det var riktigt... bekvämt är kanske fel ord egentligen... men inte otrevligt iallafall... believe me, det kan det vara, otrevligt alltså... det finns gånger man funderat på att kapa fötterna vid fotknölarna bara för att slippa smärtan... så korkad är jag...

iallafall dagens SATC-sko-utmaning blev som följer:




Skorna är från Bianco (som så många av mina galna skoköp) dessa kornblå, helt paljettbeklädda skapelserna köpte jag för två år sedan, till jobbets julbordskväll... köpte även tyg för att sy en klänning kvällen till ära... men då men arma lekamen istället valde att köra två rejäla vinterkräksjukaomgångar på raken den veckan och även den innan så blev dessa skorna aldrig använda... eller jo, en gång, på ett Core-pass... nyårs-jippo-pass... och jag fick för mig att köra i dessa... kan meddela att balansen inte är helt densamma i 10cm klack som med fötterna helt på jorden...

och dessa är inte bekväma någonstans... för trånga över tån och hårda och jäkliga... och då var de ändå lite väl stora i butiken när jag provade dem... vet inte vad som hände... tur att de fyller sin funktion som dekoration i skohyllan väl iallafall... för det är vad de används till!

1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!