onsdag 12 oktober 2011

it makes me feel goose-bimpley all over...

ett litet citat ur "The seven year itch" med Marilyn Monroe... som jag såg en film om idag... man ser mycket man inte brukar se när man är hemma och är sjuk... och jag vet inte varför jag tyckte det var så bra... eller så var det för att jag frös just då och kände mig goose-bimpley all over själv...

just nu är det mest lockande att ta en flaskborste och riva i halsen med... tänker man sig en toaborste istället så blir man lite friskare med ens... ganska superduperjättefort till och med! Och det hade varit jättebra om jag blev frisk nu... eller nyss ännu hellre... imorgon skulle C och jag köra ett 2hpass... nu får han ta det själv... finns inte en chans att jag fixar ett sånt pass imorgon... vore rent korkat, hälsofarligt och inte ett dugg proffsigt. Men det känns väldigt trist att behöva stå över... väldigt trist...

Nu blir det te... har råkat kolla på Arga Snickarn... blir minst lika arg som han... hur fan kan man, om man inte har pengar till att renovera klart sitt hus istället lägga pengar på att göra hair-extensions, ha en massa hästar och välja att göra ett gigantiskt badrum i ett hus på 55m2... när man har fyra barn... men det finns säkert en jättebra förklaring... någonstans...

2 kommentarer:

  1. Dom kanske inte har alla hästar i stallet!? Hade dom hiss? Den kanske inte gick ända upp!

    SvaraRadera
  2. Nä, vad jag såg så stod hästarna i hagen... och de hade inte hiss heller, men en trappa fick de satt in, från källarplan till övervåning... borde ju ha hjälpt lite kan man tycka!

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!