måndag 31 oktober 2011

jag älskar högt och lågt och lite mittemellan!!!

"mitt" gäng på Sportlife Partille that is! Herrejösses va grymma de är! Sjunger, dansar (?), tjoar och jobbar så där galet mycket! Helt suveräna!!! Jag som först tänkte att det var ett ganska tyst gäng i Partille har fått tänka om... det finns liksom ingen hejd på dem! längtar redan till nästa måndag... och måndagen efter den... och den efter den efter den...

bilden är tagen från förra årets NYC-maraton cykel i Nödinge
på söndag är det dags igen!!! 3h... svett, energi och glädje!!!

all jättepeppig energi fick min i övrigt ganska mediokra dag med ups and downs att vända till något fantastiskt! Och jag tackar mina deltagare å det grövsta för det!! dagen kunde annars hamnat bland de något sämre dagarna i minnesbalken... men det spelar inte så stor roll nu... eller jo, men inte här... såpass respekt har jag iallafall... inte mycket mer dock... respekt är något man förtjänar, i mina ögon... men ibland tycker man olika... jag gör tydligen det för ofta... tycker annat alltså...

så kan det vara... som min gode vän påminde mig idag att en föreläsare på IHM alltid sa "jag säger inte emot dig, men vi tycker olika"... ibland saknar jag skolan... alla kloka föreläsare vi hade... även de som man tyckte var mindre kloka men ändå hade sin charm liksom... de helt oklokt charmlösa lärarna (fast det var nog bara en) saknar jag dock inte alls!

och så saknar jag klassen och all utveckling man fick vara med om... saknar inte så mycket alla timmar man satt och pluggade... Kotler och F.A.R saknar jag inte så mycket heller... men allt roligt... och också det som var lite jobbigt... utveckling is da shit! Give me some!

Fast när jag tänker efter är det ju det jag har fått... i mitt goa gäng i Partille... det som började med en knapp halvfull sal med tysta och timida deltagare har blivit en nästintill knökfull sal med en massa tjo och tjim, sång och glädje!

Yeehaa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!