tisdag 25 oktober 2011

jag är kär i den fulaste flickan i världen...

Fast det är jag ju inte... om någon nu skulle börja undra... inte för att det är något fel med det såklart! Oj, herrejösses va 90-tal det kändes att slänga in den lilla "brasklappen"! Riktigt skönt faktiskt, att det känns så menar jag... förstår du hur jag tänker? Nä... det är lugnt, jag gör det inte själv heller kan jag meddela!

Men jag har blivit helt såld på denna... tycker den är så fin... och tro det eller ej, jag tycker faktiskt inte att allt-ALLT är bäst som Håkan Hellström gör... mycket tycker jag är helt magiskt, men inte allt... oj, om det där "inte för att det är något fel med det" kändes 90-tal, så måste jag säga att det där sista, om att allt Håkan gjort inte är bäst, det kändes lite som att svära i kyrkan...



Du vet, hon har skeva framtänder
och hon går som en studsande boll
hennes ögon svänger
åt olika håll
folk vänder sig om
för hennes panna är så blek
och näsan e sne
och jag rår inte för de
men jag är kär i den fulaste flickan i världen
Å Ingen vet om det men jag ska berätta om allt för dig
jag ligger på sängen och tänker:
"tänk på mig"

jag är inte kär i henne för vad hon e
utan för den hon inte e
jag vet, det låter konstigt när jag säger det
jag e kär i den fulaste flickan i världen

Ja jag är kär i den fulaste flickan i världen,
Ja jag är kär i den fulaste flickan i världen,
Ja jag är kär.

ville bara säga det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!