torsdag 21 juni 2012

Midsommarsånger!!!

Nu såhär inför midsommar söker väldigt många på "midsommarsånger" och hamnar här, antagligen av den enkla anledningen att det här till höger finns en sida med just sådana! (troligen är det så!) Den uppkom förra året då jag gjorde sånghäften till midsommar, både ett barnvänligt häfte och ett med lite nubbevisor. Till det barnvänliga häftet finns även ett häfte med ackord.

Nu såhär i brådrasket inser jag att jag ju faktiskt har kvar dessa, och om man söker sig hit och vill ha ett häfte eller två eller alla tre och ja, inte riktigt vågar fråga om det går för sig, så får du bannemig ta dig samman människa och fatta mod till dig och bara skriva i kommentarsfältet att så är fallet! Jag mailar dig gärna en fil, eller tre! Nemas problemas, som man säger! (Men, det bör ske innan tio imorgonbitti, midsommarafton... annars kan jag inte svara för att jag läser av mailen och bloggen och därmed hinner skicka!)

Seså, inte vara blyg!!!

uppdat. 19/6-2013 häftena finns fortfarande kvar om man vill ha på pdf, skriv en kommentar med mailadress!

(uppdat. 4/6-14) och ja, även nu, 2014, finns de kvar! Bara att kommentera och skicka med mailadress så skickar jag så snart jag kan! /Nina

Uppdat. 2015-05-18, numera, eller sedan nästan ett år tillbaks så finns midsommarhäftena på nubbevisor.se, där hittar du även sånghäften till kräftskiva, jul och påsk... kanske känns lite väl välplanerat att tänka på det redan nu (särskilt påsken) men ändå, det är gött att vara ute i god tid!

13 kommentarer:

  1. Haha, jag googlade midsommarsånger och hamnade här! Iris och jag skulle sjunga och jag kunde ju inte en endaste sång! Glad midsommar, kul att se dig igår en snabbis! Kram Kattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilka sjöng ni då?! =)
      Tack detsamma!!! Borde ses oftare tycker jag vännen!
      kram

      Radera
  2. Men så roligt! Precis så var det... Jag kom just på att jag var sånghäftansvarig. PANIK!!! Skulle gärna ta emot samtliga dina exemplar, då vi både ska fira med vuxna och barn. Mvh Misan misan_hertz@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara roligt att kunna vara till hjälp!
      hoppas ni får en jättetrevlig midsommar!
      kram

      Radera
  3. Behöver inte någon sånghäfte just nu. Men gillar rubriken på dem, fast jag läste midsommar ånger... :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du behöver häften imorgon så får du hojta till! =)sånt behov kan komma plötsligt! Midsommarånger vore inte konstigt när det är min blogg, men inte i år!
      kram

      Radera
  4. Det blev ju även midsommar 2013, och din sida ploppade upp på google, du har möjligtvis inte häftet för den vuxna halvan kvar:)? Vore isf helt suveränt!

    /Christoffer
    christoffer.sillen@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Kanske lite sent men vill gärna att du skickar en version av barnhäftet med midsommar sånger till mig. Det går bra som PDF.
    erikamolander@yahoo.com
    Tack

    SvaraRadera
  6. Ja, man är ju alltid ute i sista stund! Sitter och bläddrar i olika sång böcker men hittar inget... Om du kan skicka något till mig för barn, blir jag jätteglad!!!
    mvh Matilda
    matilda.mayobre@gmail.com

    SvaraRadera
  7. hej! ett år för sent, men om du skulle ha barn-häftet på pdf får du gärna skicka det till: linda.starfire@gmail.com. fråga kan man ju alltid göra! :)

    Tack!

    SvaraRadera
  8. Försökte kommentera men vet inte om de blev nåt så jag provar igen....ytterligare ett år har gått...men om du har kvar häftet på pdf får du gärna skicka till:
    linda.starfire@gmail.com

    tack! :)

    SvaraRadera
  9. Hjälp mig!! Skicka häftena!! ;)

    johannes.roos@gmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej, finns häftena kvar? Du får gärna skicka dem i så fall. :-)
    nilssons_1@hotmail.com

    //Thomas

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!