måndag 17 juni 2013

Midsommarsånger!

Har du sökt efter midsommarsånger och kommit hit?! Inte helt ovanlig sökning såhär inför midsommar kan jag meddela! För två år sedan gjorde jag samma sak, letade efter midsommarsånger men då utan att finna några direkta... jag ville ha ett häfte att ladda hem typ... det fanns inga som tilltalade mig... så jag gjorde egna.
Sångerna finns även listade i sidan med samma namn som du finner i länken i spalten till höger om detta du läser just nu (du kanske får scrolla ner lite)

Och jadå, jag har kvar häftena, skickar dem gärna till dig i pdf-format! Hade jag vetat hur så hade jag lagt upp dem som en länk att klicka på och ladda hem men det har jag ännu inte lyckats lista ut så vi gör på det gamla goda viset... via mail! Så vill du ha lite midsommarsånger i häftformat är det bara att skriva en kommentar i kommentarsfältet här nedan, med mailadress så skickar jag! Det finns två häften, både ett barnvänligt häfte och ett med lite nubbevisor. Till det barnvänliga häftet finns även ett häfte med ackord. Så ja, tre häften om man är noggrann... 




Jag mailar dig gärna en fil, eller tre! Nemas problemas, som man säger! (Men, det bör ske innan klockan tio  midsommarafton... annars kan jag inte svara för att jag läser av mailen och bloggen och därmed hinner skicka!)

Seså, inte vara blyg!!!

Uppdatering 20140604, numera finns häftena att ladda hem här!

6 kommentarer:

  1. Hej Kära Nina,
    Ja tack, du får gäääärna maila mig dina midsommarhäfte!

    //Håkan

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vill jättegärna ha dina midsommarhäften.
    Jag vill även önska dig Glad Midsommar!

    Kram Ulrika
    (ullisiskogen@yahoo.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. skickat! Hoppas det blir bra!
      Glad midsommar!
      kram
      Nina

      Radera
  3. Jag vill gärna ha varianten som inte är barnvänlig =)
    evalisa.carlsson@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill ha alla varianter :)!! Kreativt!!

    johannablom31@gmail.com

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!