söndag 30 oktober 2011

backa tiden en timma?

här hos mig känns det som om jag råkat backa ett helt år... ingen bra känsla alls... idag riskeras det att bli ytterligare en dag i myskläder och soffhäng med datorn i knät... fast vad gör väl det? Vädret inbjuder ju inte till utsvävningar heller... fast man kanske skulle knata bort och köpa lite godis... sätta guldkant på söndagskvällen så att säga...

är lite orolig för min utmaning denna veckan... att jag ska snubbla på målsnöret lite sådär hopplöst liksom... samtidigt så är det väl inte meningen att man ska knö in fötterna i skor om man inte ska använda dem? till del 1 menar jag... nä, precis, det tror jag inte verkar vettigt...

I natt förresten så ringde det först på min hemtelefon... men ingen sa något när jag svarade... sedan fick jag ett konstigt sms där någon frågade vad mina föräldrar heter i förnamn... längtar tillbaks lite till då nattliga sms och telefonsamtal betydde något... när det gjorde mer skillnad än bara väckte mig... jo, jag har kollat eniro... finns inte listat...

vad gör du en söndag som denna?

5 kommentarer:

  1. vilket skumt sms!
    jag vaknade med väldigt skum hårfärg jag...är det halloweenhelgen som spökar med oss tro?

    SvaraRadera
  2. Och jag har en känsla av att inte vilja göra någonting. Att allt är jobbigt. Känner starkt motstånd mot tanken att gå och träna idag. Jag har tränat fyra gånger den här veckan, men skulle kanske borde även idag.

    SvaraRadera
  3. Måste ju vara så, att halloweenhelgen spökar! det låter ju onekligen rimligt... ska det spöka någon gång så borde det ju vara denna helgen! =) De där gångerna när man skulle kanske borde är ju så galet många bara... svårt att hinna med alla faktiskt! =)

    SvaraRadera
  4. Å vad vill du ha för sms då? ;)

    SvaraRadera
  5. Å vad vill du ha för sms då? ;)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!