söndag 16 oktober 2011

för mycket tid... för lite sällskap

ja, något annat kan jag inte komma på... håll i hatten nu, men jag räknade just igenom hur många av oktober månads inlägg som jag lagt in bilder i... 8 av 42... det är för dåligt... att jag har så mycket tid att jag räknar alltså... och att jag är för tråkig helt enkelt!

fast just idag är jag kanske inte så skoj att umgås med... hostattacker i grå OP med håret på ända och halvsunkig i övrigt...



Hur som helst så tänker jag att jag nog borde utmana mig lite... öka bildfrekvensen en smula i denna blogg... så kommande vecka så ska alla inlägg ha minst en bild... and with God as my wittness, I'll never go hungry again! fast det borde jag nog, gå lite hungrig menar jag... kom inte i mina skinny-jeans igår... får bli att tighta till svångremmen i veckan känner jag... tyvärr har jag varit tvungen att lämna bort mitt pass imorgon också... och minskad träningsdos brukar ju sällan främja ett minskat midjemått... men det får bli en annan utmaning... nu till inläggets foto:


en mörk bild utan några som helst försköningar av verkligheten... utsikten från min soffa... skålen närmast var det en gång godis i... nu är det bara geisha-papper kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!