fredag 28 oktober 2011

helgen stundar

och jag ska tillbringa fredagkvällen med min bästa C... lovely!!! Vi ses alldeles för sällan, den saken är klar, tur att hon är en smula företagsam och styr upp emellanåt... själv är jag galet kass på den biten... uppstyrandet alltså... en sida hos mig själv jag behöver jobba på helt klart... att vara mer utåtriktad och social... det finns säkert ännu fler sidor jag behöver jobba på... man är ju inte direkt perfekt!

men iallafall, perfekt eller ej, jag har en känsla av att denna kvällen kan komma att bli det faktiskt... sushi och sedan bio... vi ska se "En dag" med Anne Hathaway och Jim Sturgess... tror det är en riktigt passande film för oss...


Drama och romantik inlindat i en massa kostymbyten... sounds perfect! Sen har den kanske inte fått högsta betyg av recensenterna, men vad vet de liksom?? Självklart kommer jag inte vara tyst med vad jag själv tyckte om den... det kan jag lova dig! Kanske håller jag med dem, de där recensenterna, kanske gör jag det inte...

imorgon, efter passet, blir det auktion med familjen, ja alltså, vi ska gå på auktion tillsammans, inte auktioneras ut! lunch på stan och på kvällen kanske det blir utgång... men med vageln i åtanke (tro mig, den lämnar inte åtanken en sekund... gör sig påmind hela tiden) så vet jag inte hur sugen jag är på att visa mig bland folk... jo, jag är fåfäng... helt klart... så förhoppningsvis är den som bortblåst imorgon bitti när jag vaknar... fast jag har hört att det kan ta 1-2 veckor att bli av med dem...

men men, nog om det, nu är det skojsigheter som väntar!!!

vad ska du hitta på i helgen? Några speciella planer? Några utsvävningar du vill delge??? kom igen nu, vi har pratat om detta ju, det blir trist med monolog... mycket roligare med dialog... en liten kommentar gör inte ont, jag lovar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!