måndag 20 juni 2011

???

vet att det var något jag skulle fixa med på lunchen idag... kommer bara inte på vad... härlig känsla det kommer bli när det slår mig... det jag skulle fixat... men alltså inte kommer på vad det är...

lite som i helgen när en vän ringer från ett annat nummer än det jag har inlagt i telefonen... jag tappar tråden helt och tror att man har ringt fel!... kan liksom inte koppla... så om någon hittar ett vilset huvud någonstans så säg gärna till, det kan vara mitt!

men en ryggsäck till festivalandet får jag nog se till att förse mig med... var finner man sådana liksom... billiga nog för att ta med på festival ifall den inte får vara ifred, rymlig nog för att man ska få med sig det man ska ha med... i packandet väger man allt på frågan "gör det mig så mycket om jag blir av med den här?"... "spännande" sa Bill... "spännande" sa Bull...

behöver jag tala om att jag har galet go träningsvärk i armar och axlar idag??? Om du har missat det så kan jag tala om att jag har galet go träningsvärk i armar och axlar idag... go är den för att jag vet hur roligt jag tycker att det är... hur härligt det är att vara där på taket... och det påminns jag om hela tiden idag... sen är det gött att ha kvitto på att man har rört på sig, jobbat med kroppen liksom!

känner du också att det var ett tag sedan nu? dagens lista alltså?? Eller det kanske inte var så länge sedan ändå? man kan inte komma ihåg allt... kommer jag inte ihåg vad jag planerat för lunchen idag så ska jag nog inte försöka pressa hjärnan till stordåd heller...


dagens låt: Petter - Så klart!
dagens dusch: lång fast jag sovit förlänge... men det va så gött!!!
dagens frisyr: wash, brusch'n'go... just nu i knut med en penna
dagens smink: mascara
dagens klädsel: chinos, svart linne, marin/vit kofta, vit scarf, svarta ballerina
dagens planer: kommer jag på det så blir jag glad!
dagens vill ha: minne
dagens saknad: tid för att hälsa på hos alla man vill
dagens skoj: hade så roligt igår så det räcker för flera dagar! 
dagens drog: kaffe
dagens träning: nä, idag kanske det får bli vilodag... eller häckklippning... eller en joggingtur?
dagens måste: handla
dagens dricka: vatten
dagens mat: keso med grönsaker
dagens mående: fysiskt trött... själsligt glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!