onsdag 12 oktober 2011

inlägget som försvann...

... ja, jag fick en sån där brilliant idé till ett blogginlägg... sådär så jag riktigt drog på smilbanden av min egen förträfflighet... jo, det händer faktiskt... att jag blir riktigt nöjd med hur jag får till det... men jag fick bara till det i huvudet... lite som när man önskar att man själv fick spela huvudrollen i den där chick-flicken med det lyckliga slutet där allt skimrar i rosa...

men så inser man att man själv inte alls gör det, utan man sitter där själv, lite sunkig hemma i sin soffa... och så var man tillbaks i den fula verkligheten igen liksom... lite så hände med det där inlägget jag hade greppat så fint... paketerat så väl med dekorativa band och lite finurliga snurriduttor... kanske ett käckt kort också... men nä... det sa liksom *poff* och så var allt borta... eller jag vet inte... hatar när det händer!

så jag är ledsen, men det blir kanske inte roligare än såhär idag... ibland blir det inte det... man får vara glad för det lilla... ja, jag kan ju glädjas åt att jag iallafall vet att jag hade en snajsig idé... sen att minnet är kassare än kasst, det får jag försöka glömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!