söndag 25 september 2011

när höfterna får välja

då blir det Tranquilo... salsa/samba/merengue... egentilgen vet jag inte vad jag pysslar med men har man bara någon som för tillräkligt bra så löser man det mesta!

vi började med en förfest hos mig, ett gäng tjejer och än mera rödvin... mysigt att vända på livets detaljer på något vis... sedan tog vi en taxi in till stan... tänkte vi skulle börjat på Tranquilo för att sedan fortsätta någon annan stans.... fortsättning blev aldrig fallet... det blir inte alltid som man tänkt sig... kanske att det var lite mitt fel... jag fullkomligt älskar att dansa salsa... eller vad nu det är jag gör... men skoj är det och när man då blir uppbjuden av någon som verkligen kan det där så är det ju så galet skoj!

svetten lackar... eller fullkomligt sprutar... man kanske inte är den mest fräsha, piffiga människan i stan... men vad gör väl det?? det är glädje och rytm för allt vad man är värd... och det är så jäkla roligt!!! Sådär roligt att man inte vill att stunden ska ta slut....

nu sussar tjejerna i bäddsoffan, jag ska sova också.... livet är galet roligt bara man låter det vara så... en lärdom jag börar föestå innebörden av! inte en sekund för tidigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!