onsdag 26 oktober 2011

Utmaning dag 3 - del 2

i knytblus och skipants... eller inte rikigt, men det är i stort sett bara remmen under foten som saknas! Känner ganska starkt att jag klär mig för tråkigt för att klara min SATC-utmaning... tur att den bara fokuserar på skorna egentligen... men ändå... någonstans ska det ju ändå stämma överens liksom...

så idag piffade jag till det hela med att fixa en knytblus av storskjortan... lite sådär 50-tals chict som jag så gärna skulle vilja vara faktiskt... fast som jag aldrig känner att jag skulle ro iland... den här utmaningen blev lite ett utlopp för det helt enkelt... ber så hemskt mycket om ursäkt om du känner dig utnyttjad! och för att isåfall utnyttja situationen lite mer så bjuder jag på inte mindre än två pose bilder!!! för att det kändes så fånigt liksom... lite som att minus + minus = plus... eller tvärt om skulle det ju vara... typiskt!





men jag inser ju verkligen att jag tar sådana skor som jag använder någon enstaka gång ibland iallafall... till skillnad från de jag aldrig använder... fast skorna igår är ju sådana, av andra kategorin förståss... jag insåg nog fel nyss... imorgon skall jag försöka lite hårdare... vara lite mer wild n' crazy!!!

hur som helst, dessa skorna valde jag för att de matchade skärpet jag hade på mig idag... det som Chaplin bet på... skärpet som jag inte har på mig på bilderna eftersom det inte passade med knytbluseriet... så det gick ju helt i stöpet faktiskt... köpta på rea på Bianco, användes "på riktigt" eller live skulle man också kunna kalla det, så sen som i lördags... det var då jag kom på att de ju faktiskt är sköna... inte så konstigt, de är ju en halv storlek för stora! Men går man länge i dem blir de inte sköna ändå... basta!



1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!