tisdag 15 maj 2012

Får inte riktigt grepp om tillvaron

idag svängde det jättemycket, hamstern i magen (magkänsla inget annat, så du som inte är initierad tror att det är bebis på G, typ) rusade runt, stod still, dog en smula, rusade runt igen, lät som en ekorre, spann som en katt och skällde som en hund också faktiskt... mycket märklig känsla den där, men helt klart ganska begåvad!

Passet ikväll visade sig bli två pass, ett Cykel60 och ett Cykel30... men jag klagar absolut inte, tycker det är buskul att få köra i Partille och med två grymma gäng dessutom! Är så glad över att jag fått ändra 45an till en 60a... så vi får lite mer tid till cykelmys liksom! Kändes mycket bättre faktiskt, lugnare och goare!

30min pass är ju som en blinkning, swosch säger det och så är det över! Jag tycker inte riktigt jag hinner med alls faktiskt, men det är ju ett effektivt format! Så roligt att man vågar testa båda passen efter varandra!!! Riktigt stolt instruktör blir man då, när man har deltagare som vågar mer, på ett sunt sätt!

Men jag hade ingen timing idag... gick upp för tidigt hela tiden... som om jag satte det i system typ... fast det var roliga pass och jag kände att jag hade full koll. Sådana pass gillar jag, när jag har full koll! Både på deltagarna och på vad jag säger och förmedlar. Längtar redan till torsdag!!

4 kommentarer:

  1. Jag skulle gärna komma på ngt av dina pass om jag bodde lite närmare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det hade varit så roligt!!! Men du har kanske vägarna förbi någon gång?! Träna vill du ju såklart och då är det bara att säga till!!! =)

      Radera
  2. Var i Partille är du?
    Jag skulle verkligen behöva komma igång och röra på mig. En joggingtur är visst stört omöjligt att ens tänka på. Tydligen.
    (Hatar mig själv för jag vet ju hur mycket jag älskar och behöver träna!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är på Sportlife Partille, måndagar 18-19 och torsdagar 11:45-12:30! Hade varit jätteroligt om du ville komma och vara med!

      Jag har också tokingen motivation till att ge mig ut och springa... får förfrågan om midnattsloppet stup i kvarten men nä...

      inte hata, men ta tag i kragen och kör igång! NU! =) Pepp, pepp!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!