söndag 16 oktober 2011

Gode gud, låt mig må bättre än vad jag kanske förtjänar imorgon...

jag ska ju ändå städa upp efter den här kvällen liksom... kan man inte få slippa huvudvärken då iallafall? Det tycker jag verkar vara en rimlig överenskommelse ändå... vilken kväll... som tur var kanske ändå, blev vi bara 15 pers... det räckte gott och väl för att fylla den lilla lägenheten kan jag tala om... särskilt efter ett par timmar då vi blev lite dansanta...

det enda som drog ner min kväll lite var den jäkla förkylningen jag dras med... konditionen fanns liksom inte alls... det var helt bom-stopp när man fick upp tempot på benen lite... otäck känsla!

är riktigt nöjd med hela kvällen i övrigt, hoppas alla andra var det också!!! Men hoppla Kerstin va mycket mat jag hade gjort... så brukar det bli när jag är i farten... hellre för mycket än för lite liksom... man kan säga att jag gick all in på den idén idag... förutom på jello-shotsen som faktiskt tog slut... farligt...

försöker få folk att förstå att det är hit de ska gå imorgon för frukost/lunch... ja, mer lunch än frukost kanske... det blir pastasallad... massor med pastasallad... jag kommer fan drömma mardrömmar om pastasallad framöver...

nu ska här sovas... jag hoppas jag kan sova länge imorgon... vore nog käckt... en kan-jang shot innan tandborstning... jag går på alla knep som finns just nu... invertes spritning verkar ha funkat sådär... fast man måste kanske ge det lite tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!