måndag 24 oktober 2011

Utmaningen dag 1 - del 2

i förra inlägget kom jag ju på att jag skulle lägga till en nivå på min utmaning med att ha nya skor varje dag denna veckan... eller inte nya, men olika... och inte samtidigt, men ja, välj att förstå bara... tack!

tjej-tjej som man är, med ett skointresse som ibland tar oanade proportioner och former... och på det så gillar man, inte helt oväntat kanske, Sex and the City... då är krusidullen på min utmaning inte så svår att förstå... största anledningen till den är nog ändå att jag iallafall ska vädra skorna i skåpet som kommer till användning alldeles för sällan, om ens det...

så, kvällens styling, med dagens kläder som de är och har varit hela dagen och skoval som skulle kunna funka i SATC: (inser att kläderna inte kommer att göra det dock... platsa alltså... kanske är det det som är problemet!?)




Skorna köpte jag på Bianco för några år sedan, har använt dem ett par gånger men får alltid galet ont i fötterna... fastän de är som små söta paket, bakelser eller vad man nu kan säga att de är som... som någon spa-behandling är de då iallafall inte! Men det viktiga är ju inte hur man mår utan hur man ser ut... eller hur va det nu det var?

Nomineringen till varför dagens SATC-skor blev just detta är ju självklart för att de matchar scarfen (och för att de är lite galna till en i övrigt galet medioker klädsel... vilket, jag är rädd, kan komma att bli fallet hela veckan!)... jag är tokig i att matcha skor... ett tag, för några år sedan, hade jag alltid matchade skor med klädsel... hade jag gult upptill så hade jag gula skor, grönt upptill - gröna skor... osv... många skor i många färger blev det! När man nojjar in på sådant är det galet bra att ha små fötter så man kan fynda på rean!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!