måndag 10 oktober 2011

måndagens dagens

vaknade ganska tidigt idag... iallafall med tanke på vad klockan var innan jag kom i säng igår... men av någon anledning så snoozade jag ändå för länge.. som om jag vill tänja på gränserna i snoozeri... se hur långt jag kan gå liksom... lite som de där som körde 24h på rosa dygnet... tänk dig själv... 24h på en spinningcykel... inte ens en spinningtok som jag tycker det verkar roligt... ja, kanske, om jag hade fått instruera hela dygnet så jag hade haft headset... men antagligen inte...

Jag pratade ju lite med de där killarna... pratade om varför de utsätter sig för det och så. En av dem springer såna där galet långa lopp, typ 48h och sånt... "men då kan man ju inte satsa på en 45min/mil-tid utan det blir mer 6-7min/km..." det var ju något sådant tempo jag hade när jag sprang midnattsloppet... men då sa han en så bra grej "du var ju mycket bättre än de som inte ställde upp alls!"... jag tror jag älskar honom lite grann!

insåg att det var länge sen vi körde en dagens... så för att inte dra ut mer på det... vi kör en dagens!



dagens låt: Håkan Hellström - Visa vid vindens ängar ("jag ville bara sjunga!!!" är min favoritdel i hela låten... 2:20-2:45 ungefär, tycker det är så fint!)
dagens dusch: ja, lång... trots att jag inte hann egentligen
dagens frisyr: wash'n'go, just nu i en knut med penna...
dagens smink: lite id och mascara
dagens klädsel: jeans, vinrött linne, blå/vit randig stickad tröja, svarta stövletter
dagens planer: jobba och köra pass, börja mixa pass till på torsdag
dagens vill ha: semester
dagens saknad: energi
dagens skoj: pass i Partille... alltid lika kul!!
dagens drog: kaffe
dagens träning: Activio45, dagen till ära ett teknikpass, dvs. jag kommer gå igenom positioner och teknik ännu tydligare.
dagens måste: piggna till 
dagens dricka: vatten
dagens mat: resterna från igår
dagens mående: trött men bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!