fredag 14 oktober 2011

saker jag tycker illa om...

ja, förutom krig och svält, sjukdomar, orättvisor och elaka människor i allmänhet... samt griniga gubbar i synnerhet... är att behöva inse att jag inte är frisk nog att sitta och peppa mina deltagare imorgon bitti... det låter inte proffsigt med en instruktör som snörvlar och hostar om vartannat...

dessutom är det ju faktiskt rent hälsovådligt... jag brukar köra med att så länge man mår hyfsat ändå och man inte har feber eller känningar i halsen så kan man träna lite lugnt... men när krassligheten bara sitter lokalt i halsen... då vet jag faktiskt inte hur jag ska komma runt det hela...

så jag fick smsa ett par kollegor... som tur var ville en av dem jättegärna hoppa in imorgon! Annars kan det vara lite svårt med ersättare på lördagmornarna just... vet inte varför... tycker man verkligen att det är så mycket roligare/skönare att ligga kvar i sängen än att få peppa och svettas tillsammans med ett grymt gäng deltagare? That's beyond me...

Jag förstår det inte alls... och vet att jag kommer att vara småilsk imorgon bitti... det är jag alltid när jag är sådär halvkry, så jag är på benen men ändå inte tillräkligt för att köra ett spinningpass... saknar mina lördagar något så vansinnigt då... bästa gänget som ger bästa starten på helgen! Kanske får gå dit och hänga lite med dem ändå, bara för att få min dos liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!