fredag 19 oktober 2012

What doesn't kill you fucks you up mentally!

Jag brukade tro att det som inte dödar det härdar... sedan levde jag ett tag efter devisen att det som inte härdar det dödar... en dag snubblade jag på den här lilla frasen... och ja, helt klart... tror att mina nära vänner som får dela alla "WTF?!" som florerat den senaste tiden håller med mig...

I have been mentally screwed... inte så att det på något vis varit helt otrevligt alls... det är ju just på grund av det som de där alla "???!??", "WTF??" och "FFS??!!"... allt det trivsamma upfuckandet alltså... som det får lov att fortgå... för att det på något vis blivit mitt uppåttjack... min drog... mitt beroende... det är väl därför jag låter mig ryckas med... därför jag låter mig rusa iväg i tankarna åt alla håll... vart du vill så fort du kan... som HH skulle sagt... själv skulle jag, i mitt mentalt uppfuckade tillstånd vilja skrika att jag vill ha allting... med de finaste orden på det allra finaste brevpappret...

Men jag är ibland en blyg flicka... och blyga flickor du vet... vet du vad de gör? Jo, det ska jag tala om för dig, blyga flickor säger tack för kaffet och ler lite större... ler större för att det känns lite jobbigt att inte våga... och när det känns lite jobbigt då hjälper ett större leende... för man skall leva som man lär!


2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!