fredag 5 oktober 2012

Det är fredag gott folk!

Vet inte varför jag är så glad över just det iofs, fredagar är inte så annorlunda mot någon annan dag i veckan, men det känns ändå lite extra gott i kroppen på något vis. Inga direkta planer för kvällen... städa vore kanske bra!

Fick en sån där längtan efter en fredagslista... musik that is... känner att det var alldeles för länge sen man lyssnade på Anki Bagger... jag gillar henne... gissar att det blir lite barndomsnostalgi... men då skulle även Lili&Sussie kunna få vara med... det får de inte!


Men jag inser väl kanske egentligen varför jag tycker det är gott med två dagar ledigt, dels för att de är just det, lediga, även om jag jobbar lördag förmiddag. Men det är ju miljöombyte, det är mestadels fritt från krångel och irritation... det är skönt... just nu, idag längtar jag faktiskt väldigt mycket till helgen... den är ju så nära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!