fredag 12 oktober 2012

varför försvinner mina kommentarer?

Eller håller jag helt på att tappa förståndet???!!! Det är så konstigt, jag tror mig ha kommenterat flera av era inlägg, tror mig ha varit inne och läst och skrivit, helt enligt min valda profil, alldeles för långa kommentarer för vad som egentligen anses vara norm... men när jag av händelse går tillbaks för att se om du kanske har kommenterat ett svar tillbaks eller vad andra har kommenterat om samma inlägg eftersom jag  ju är sådär nyfiken om vad folk tycker om sånt jag tycker något om, så är det flera gånger som jag inte hittar min egen kommentar...  så nu börjar jag fundera på om jag blivit glömsk på gamla dar eller om det är blogger som spelar mig ett spratt... kanske är det en kombination... jag har iallafall tänkt ut en lång och mångordig kommentar... så jag hoppas du känner att jag nog har skrivit, så du inte tycker att jag är otrevlig och asocial!

Har du varit med om det också?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!