söndag 28 oktober 2012

Står inför lite av en favorit i repris faktiskt!

Söndag eftermiddag innebär tvätttid för mig, lite veckoplanering matmässigt och storhandling ingår också i den sedvanliga söndageftermiddagen. Sedan förra veckan innebär söndageftermiddag/kväll även ett besök till gymmet...

förra veckan tvingade jag mig dit eftersom jag hade tänkt träna på morgonen men det inte blev av förrän jag skulle iväg och handla och jag då inte kunde låta bli att åka vägen om gymmet eftersom jag annars skulle dras med ett jäkla dåligt samvete...

och det där gymbesöket visade sig vara riktigt trevligt! Lite folk, lagom liv och rörelse, min träna-till-playlist på spotify, löpbandet och några hantlar... det är gott att komma iväg och se  lite folk sådär på söndagkväll inser jag... annars blir det bara väldigt väldigt osocialt... inte för att jag pratar med någon på gymmet direkt, men just bara det där att det finns människor där... gud va sorglig jag låter!

Men så är det, söndagkvällar har varit osociala egentid-timmar för min del... som den mesta av min lediga tid, egen-tid... nu innebär mina söndagar även träning... egen-träning... ska pallra mig iväg alldeles strax, måste bara kolla vad som behöver handlas för veckan först! (räkna med kesella, grönsaker och clementiner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!