tisdag 2 oktober 2012

it's amazing!!!

Var helt och hållet inställd på att jag skulle vara tröttare än tröttast imorse... ja hela dan idag... men nä, någon liten uns energiboost har visat sig i denna arma lekamen! Det är ju som en gudagåva det där med energi! Förstår inte hur det kan komma sig att färre timmars sömn gör att jag känner mig piggare... eller så är det kanske inte sömnen det beror på... hur som helst, september var en jäkligt trött månad för fröken fräken... oktober får faktiskt ta och visa sig från en något piggare sida känner jag!

Med all den energin (?) och ett allt mer tilltaget midjemått (hur gick det till?!) kände jag imorse att jag nog ska ta och fixa ett träningsschema och ja, även någon form av kostschema för kommande veckor... någon som har lite tips och idéer?! Var ett tag inne på någon form av Fitnesskampen, men det kräver så galet mycket tid och planering...

Känner ju knappt att jag har tid till allt annat i livet just nu... ja, du vet, allt som ska hinnas med... locket ska läggas på brunn, slipstenen dras... det är mycke nu! Eller kanske inte... men dygnets timmar verkar ändå inte räcka till riktigt... så en liten modifiering (ökning) av träningen, en liten modifiering (skärpning) av kosten... tidigare uppstigning på morgonen så de där morgonpromenaderna koms igång med igen... tror det kan bli bra! Tänk om det kunde sluta regna också, det är så mycket lättare att motivera en morgonpromenad om det inte regnar!

1 kommentar:

  1. njae, har inget bra schema. googla! det funkar nästan alltid ;)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!