fredag 26 oktober 2012

HALLELELLELULLELLJAAAA!!!


Praise the lord och AMEN!!! Min la grande favorit bland musiker, näst efter U2 såklart, Håkan Hellström kommer att spela på Slottskogsvallen den 8de juni nästa sommar... idag smygsläpptes biljetterna... och efter många långa minuters strul med att komma in på rätt sida... fungerande inloggning osv... en del pirr i magen som alla andra frustrerade 14-åringar och ja, en dos "nej men nu får det fan bara funka!" så sitter jag nu här med biljetter!!! Tog mig friheten att köpa några extra, räknade kallt med att några av mina vänner också ville gå och jodå, friheten jag tagit mig visade sig helt korrekt och riktig... de blev jätteglada! Vi kommer att bli ett så görgött gäng!!! 

bilden är lånad (tyvärr... tänk om man hade fått ta den själv!)

Det är bara 225 dagar kvar tills dess... håll ut!!!

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!