tisdag 30 oktober 2012

vill bara poängtera en sak...

... jag försöker verkligen, det gör jag... det går inte så bra, men det går bättre än när jag inte försökte alls... man får va glad för det lilla som jag brukar säga, det och att trägen vinner... den som ger sig förlorar... med det sagt så är det ju inte så att man måste vinna alla strider... bara de som är viktigast för en själv att man vinner...

oj, det blev många poänger poängterade där... ibland... ganska ofta, har man mer att säga än man först tänkte sig tydligen...

hur som helst, det är tisdag... aka lillfredag i min värld... fast det var mest på den gamla goda tiden då jag fick lov att äta godis på helgen... då helgen räknades från fredag till söndag och lilllördag (onsdag) gjorde att tisdag blev lillfredag och torsdag blev lillsöndag, alltså även dessa godkändes av helgklausulen att vara godisdagar... och ja, måndagar, de är ju annandag lördag så då får man ju äta godis då också... numera, av förklarliga skäl, har jag ju totalt godisförbud... vilket har funkat tokbra ända sedan starten v.33... Godisförbudet kommer att gälla  iallafall en månad till, sedan, i december, då tänker jag inte bara koka kola och knäck, jag tänker äta den också! Ja bannemig!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, skit samma, livet är för kort för att inte njuta av varje dag och ögonblick.

    SvaraRadera
  2. Duktiga du!!
    Jag har i alla fall den perfekta julklappen till dig..
    Puss

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!