torsdag 18 oktober 2012

vissa dagar saknar man mer än andra, helt klart!

För snart två månader sedan gick en fin människa i min närhet bort... vissa dagar känns det som om det aldrig har hänt, som om han skulle kunna komma in på kontoret vilken dag som helst... i full parra, sprida energi och glädje på sitt eget speciella vis... andra, som idag, känns det i hela hjärtat... saknaden... den kommer farandes helt plötsligt och griper tag, överrumplar och näst intill överraskar mig, men inte på ett bra sätt...

så har det fortsatt idag... jag har kommit att tänka på människor jag saknar och ja, även husdjur jag saknar... och blivit riktigt ledsen... sådär så jag har haft svårt att hålla tillbaka tårarna... ibland har det inte ens gått... hur kommer det sig att man vissa dagar är mer känslig än andra? Fast det spelar inte så stor roll... det är tur att det svänger... tur att man ibland är gladare, ibland ledsnare... jag saknar dem allihop varje dag hur jag än reagerar på själva saknaden... ibland mer, ibland mindre, men never the less, alltid... Alltid fattas de mig...



1 kommentar:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!