onsdag 24 oktober 2012

Hissa och dissa 24/10-2012


oj, har helt glömt av min nya bloggpunkt... HISSA OCH DISSA... har kanske inte känt att jag haft så mycket åsikter av rätt karaktär att lyfta fram det sista? Nä, det stämmer inte, jag är full av åsikter... jag har bara glömt...

Så idag vill jag passa på att hissa alla datorkunniga månniskor som förstår vad en teknikimbecill som jag själv menar när jag ringer och inte förstår vad som har hänt... framför allt vill jag hissa att de är så vänliga och faktiskt låter som att de vill hjälpa mig! Mycket trevligt!

kom att tänka på den här låten faktiskt...



Dagens diss går till mig själv för att jag är en sån vansinnigt rotad vanemänniska... det är farligt med för inrotade vanor tror jag... måste ta och skaka om i systemet en smula... man blir alldeles för känslig mot förändringar... inte bra!

Hur har du det med hissandet och dissandet idag?


1 kommentar:

  1. tjao, jag dissar..nej jag dissar inte idag.
    Jag hissar duktiga läkare, förstående chefer och humor! :D

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!