måndag 22 oktober 2012

Äntligen måndag!!!

idag är det bannemig så mycket måndag det bara kan vara känner jag... är inte helt på det klara om det är en bra grej eller ej heller... känner mest för att åka hem och dra något gammalt över mig... alltså funkar det inte att jag åker hem och går och lägger mig eftersom jag lyxade till det med nytt täcke igår, lite fluffigare, lite goare, lite bättre än mitt gamla... ville bara säga det! 

Men men, träning ikväll, cykel60 och kanske lite styrketräning efteråt?! Den som lever får se! studsar du in här senare ikväll så lär du bli varse... 


tjipp och hej!

3 kommentarer:

  1. Häpp!
    Och go träning till oss två, då!
    Tack snälla för din goa kommentar, jag blev jätteglad.
    KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Åh avis! Träna lite åt mig också. Snart ska jag kicka den här förkylningen dit pepparn växer! :-P

    Kram M

    SvaraRadera
  3. Du lever nog, ska du se. :)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!