torsdag 22 november 2012

Varför smakar kaffet misosoppa??!!!

Ja, det är sant... jag satte muggen med kaffe till munnen och slogs av en doft jag först inte kunde förnimma... men sedan kom jag på det... misosoppa... mycket konstigt om du frågar mig... men hela natten/morgonen har varit konstig så det ligger helt i linje med min valda profil tydligen...

Vaknade på soffan... inte för att jag blivit ditskickad utan för att jag helt sonika hade somnat där... då var klockan strax efter ett... sedan har jag sovit som en kratta hela natten... drömt om nycklar som skall lämnas hit och dit... och jag var aldrig på rätt plats... hade aldrig koll och fick aldrig ihop det... vaknade flera gånger... så när det väl var dags att gå upp, då var det tungt... riktigt sabla tungt...

och sedan har allt strulat... mest har jag nog själv strulat... glömt saker i lägenheten, fått gå tillbaka... slängt in alla väskor i bagagen på bilen, även handväskan... fått gå tillbaka... mötte grannen på parkeringen och körde ett raskt litet "styrelsemöte". Det var iofs väldigt bra, vi sitter i styrelsen på BRFen båda två (och det är typ bara vi som utgör styrelsen just nu) och det var några grejer vi behövde gå igenom, uppdatera oss om osv. då är de där korta "avstämningsmötena" väldigt käcka! Men senare än sen till jobbet, ja, jo, det blev jag...

God morgon på dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!