tisdag 27 november 2012

I'm so excited!!!

så jag drog av en tråd i knypplingen... en av kvinnorna sa något om Håkan Hellström och jag ba, råkade liksom dra till lite hårt just då... "boink" sa det och så satt jag med en lös knyppelpinne i handen.... inte det man vill, men eftersom jag just hade lärt mig hur man kommer runt problemet, eller rättare sagt, fixar det, så gjorde det inte så mycket.

Ikväll var sista gången för denna terminen med dräktsömnaden... känner att jag redan saknar det... saknar gemenskapen på tisdagkvällarna... men till våren kör vi igång igen och ja då, då har jag tänkt ha gjort lite mer än bara 10-12cm på den där spetsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!