måndag 19 november 2012

Fight fire with fire

jag vet inte vilka eldar jag ska bekämpa bara... det är lite tråkigt nästan... inte så att jag önskar mig turbulens i livet, inte alls, det är gött när det är lugnt och stilla... men lite lattjo kunde det ju få lov att vara... lite hejsan-hoppsan, på ett bra sätt, det hade varit roligt!

Jag skulle vilja känna lite glöd i trakten av hjärtat... ska det vara så svårt verkligen?! Ja, tydligen om jag ska få det som jag vill... då ska det vara så svårt det bara går... men jag tänker, som vanligt, att trägen vinner... någon jäkla dag måste det ju gå vägen!

Just nu känner jag mig ignorerad... så jag ignorerar tillbaka... låter bli att höra av mig och skälla... det hjälper nog bara om man är hund tror jag... att skälla alltså!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!