fredag 16 november 2012

vad hände här nu då?! När blev jag en torris???!!!

Jag är alldeles torr om händerna! Det är jag aldrig!! Vågar vägra handkräm eftersom jag inte vill vänja huden vid att bli insmord i tid och otid... för i mitt fall hade det blivit båda delar... jag har svårt med begreppet "måtta"... så no handkräm it is...

Antar att du skriver så pennan glöder nu för att få antecknat all denna viktiga informationen jag väljer att delge dig såhär på fredagmorgonen...

Men det räcker inte där, med torra händer alltså... jag har även börjat tycka att en av mina armbågar blivit fasligt mycket torrare också... jo, jag vet, armbågar är ju inte kända för att vara direkt otorra, men det finns ju grader i helvetet!

Hur kan det komma sig, att det ändrar sig!!!???
Så, fick du med allt?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!