fredag 23 november 2012

dagens hiss och diss

 denna dagen har varit en aningens rörig... och egentligen gör det ingenting för jag har ändå fått gjort mycket... men...

dagens diss:
att dygnet bara har 24 timmar... hur är det ens möjligt att hinna med allt man ska göra?! Jag har farao inte tid!!! Så, eftersom jag åkte hemifrån vid 8-snåret imorse och inte kom hem förrän 23-ish och har varit igång hela tiden däremellan så prioriterar jag bort att städa ikväll faktiskt! Jag orkar inte... trots att jag borde då det kommer folk hit imorgon... men de vet att jag inte är den mest pedantiska människan i stan så de får ta det!

dagens hiss:
att få sjunga! Jädrar i jösses va roligt det är! och jag har så  många tillfällen till det i mitt liv just nu att jag blir helt salig! Banden, passen och i bilen till och från jobbet är bara några av tillfällena! Underbart roligt är det! Tänk om man skulle ta och lära sig spela gitarr på riktigt också.... va skoj det hade varit!

vad är din dagens hiss och diss?! 

2 kommentarer:

  1. Dagens diss, att jag inte kan sjunga.
    Dagens hiss, fredag och morgoncykling på schemat.
    Ha en fin fredag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har andra kvaliteter! och jodå, sjunga kan alla, det bara låter olika! Härligt med morgonträning!! Önskar jag hade karaktär nog att kliva upp tidigt på morgonen och träna!
      tack detsamma!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!