torsdag 15 november 2012

Känner att jag vill tipsa!!!

Inte av någon annan anledning än att jag själv blev positivt överraskad och känner att jag vill dela med mig... såna stunder i livet känns bra tycker jag!

Jag brukade förr snurra in på Fitness Magazines hemsida och kolla runt, använda deras kalori-räknare och försöka bli lite inspirerad... ska jag vara ärlig så blev man sådär inspirerad... det var en ganska tråkig hemsida... MEN, med stora potential till förbättring... och det har man tagit tillvara på!

bilden är lånad

För ett par dagar sedan fick jag ett mail från dem där de tipsade om sin nya veckomatsedel... MYCKET bra!!! Som alla andra såna där veckomatsedlar innehåller den, i mitt tycke, alldeles för många olika grejer... men för den som vill ha mer variation i sin kost så är det ju fantastiskt! Och för mig som är mer "jagkanätasammasakifleradagarbarajagslipperhandlatolvtusenolikasaker" så är det ju bara att välja ut några favoriter och köra på dem! Nu har jag inte testat något av det, men, bara grejen att man kan få lite tips och inspiration! Tokgillar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!