torsdag 15 november 2012

Think INSIDE the box???!!

Vad gör jag där???!!! Inuti?? Känner mig mer inskränkt än de där jävla människorna som inte kan se bortom hudfärg, religion och härkomst just nu!!! Jag är sällan inuti boxen... sällan... ofta befinner jag mig förvånansvärt långt utanför dess ramar... men nu inser jag att jag tagit ett stort kliv dit... kokongat mig och nästlar in mig innanför väggar av wellpapp...



Vad jag baserar det på?! Jo, det ska jag berätta för dig... jag har ju satt mig själv på en utmaning i att varje dag i november fylla i en lista av olika karaktär... och inför varje gång jag skall skriva den där listan så tar det stopp... jag kommer inte på någonting... såvida det inte skrivs mig på näsan typ... ta dagens lista tex. den innehåller bara karaktärer ur Vänner och Downton Abbey... serier jag tittar på mycket just nu... eller inte mycket just nu, Vänner råkade jag se ett avsnitt av igår då jag låg hemma och kurerade min huvudvärk...

Det känns inte som om tankarna kommer av sig själva just nu... det är liksom något som blockerar flödet... min associationsförmåga är halt, blind och har trasiga kläder, som vandringsmännen i "Byssan-lull"... känns lite sisådär måste jag erkänna... men det är väl som med skridskor, det löser sig när det blir is... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!