torsdag 1 november 2012

Novemberlista - dag 1 - 10 fakta om mig själv


  1. Jag är rätt blyg, svårt att tro kanske, men så är det. 
  2. Jag älskar Jelly Belly beans, kan inte hejda mig och tycker nog innerst inne att det är bra att de är svåra att få tag i.... hela jag hade varit en jellybean annars!
  3. Jag får smått panik av oreda i bestickslådan... i övrigt har jag inga som helst problem med oreda vad det verkar!
  4. Jag tycker mer om bredbar leverpastej än skivbar och att pannkakor är godare än plättar.
  5. Jag har noll och ingen bollkänsla.
  6. Jag har funderat på att stå kroki-modell.
  7. Jag får dåligt samvete av att se folk som är ute och springer, även om det så är när jag själv är på väg till eller från gymmet.
  8. Jag tycker själv att jag har rätt snygg navel... om bara allt runt om hade varit lite mindre mjukt!
  9. Jag har svårt att släppa taget om drömmar... lever hellre med dem än utsätter mig för den krassa verkligheten, tydligen.
  10. Jag mäter 157cm över havet och tycker nästan alltid att det är alldeles lagom... jag når ju iallafall ner till marken! 

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, att skriva också! Men det blir svårt längre fram tror jag! :-)

      Radera
  2. :-D Och du gjorde min morgon! Rolig läsning. Ha en fin torsdag.

    SvaraRadera
  3. Hej, hit har jag aldrig varit förut, måste kika runt för det kanske blir ett nytt ställe att trilla in hos..allt gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! och välkommen!!! Du är hjärtligt välkommen tillbaka såklart! tack för din kommentar!
      :-)

      Radera
  4. Märkligt sammanträffande, jag som precis söker en krokimodell.
    Sen får jag ju chansen att se din snygga navel med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror du situationsanpassade det där sökandet faktiskt! :-)

      Radera
  5. Jag vill också agera krokimodell. Vet du nåt ställe?!
    Ses på lördag!
    /A-K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, har ingen aning faktiskt, men det kan man kanske kolla upp! Jippie!!! Fika?! Du vet att det är annan tid? (10:10 pga Öppet Hus) KRAM!

      Radera
    2. Klart att jag vet! Fikar gärna efteråt men har du tid till det??!! Eller menar du fika som i kaffe och en Energy-bar i en av fåtöljerna på Sportlife? :D
      KRAM!

      Radera
    3. Jag tycker vi ska ta en riktig fika! Jag har nog säkert lite tid! =) Jodå, det har jag, det måste jag ju ha! Tid alltså, inte bara till en energybar i fåtöljerna på Sportlife!
      Ses imorgon!!! KRAM!!!

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!