fredag 16 november 2012

Novemberlista - dag 16 - 10 favoritsånger just nu

Åh, detta kan bli hur bra som helst... jag har alltid en massa favoriter som jag blir extra glad av att få höra på radion! De flesta av dem kommer nog vara gamla låtar... jag släpper ogärna gamla favoriter...

Petra Marklund - Händerna mot himlen
Håkan Hellström - Det är så jag säger det
U2 - All I want is you
The Primitives - Crash
Regina Spector - Hotel Song
Lykke Li - Sadness is a blessing
Sonic Surf City - Kawabonga
Kristoffer and the harbourheads - Bulls Wolves and Grizzly Bears
The Killers - Human
U2 - One

åhhh, jag blir verkligen tokig, kommer inte på några andra, nyare låtar, ja förutom Petra Marklund då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!