torsdag 29 november 2012

Novemberlista - dag 29 - 10 önskningar

men detta har vi väl redan varit inne på?! Men vad gör väl det, önska sig kan man alltid få göra (ja, så nu har jag tagit ut svängarna lite... detta är alltså inte en variant av min önskelista för julen 2012!)
  1. en fantastisk man... gärna en som uppfyller båda de här listorna... I know he's out there somewhere!
  2. ett par ungar, en i taget... (nästan så jag inte vågar önska mig det ifall själva önskandet jinxar det hela...inte själva ett i taget biten utan barn i stort)
  3. en vovve eller två.
  4. ett stort gammalt hus på landet, med trägolv, fönster med spröjs, knarriga dörrar och kakelugnar
  5. en Mini clubman
  6. en vit, semi-akustisk gitarr... en sån som Håkan Hellström har... tror jag hade blivit grym på att spela gitarr om jag hade en sådan!
  7. en svart flygel att ha ståendes i ett av de stora rummen i mitt stora gamla trähus på landet... inte för att jag kan spela men man kan ju lära sig... och det är en galet vacker möbel!
  8. ...
  9. ...
  10. ...
ja, sedan kom jag tydligen inte längre... vad önskar du dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!