tisdag 17 januari 2012

ursäkta, men jag förväntar mig en liten kommentar...

... när jag lägger fram smickret så fint och galant, direkt på tröskeln...  men jag menar det verkligen, varje ord!!! att du  är smart, intelligent och galet snygg alltså!... så den enda invändningen jag har är väl egentligen att du är lite blyg... för någon annan anledning till varför du inte har skrivit en kommentar finns det väl knappast? Något måste du väl längta efter???

Kom igen nu, släpp handbromsen på tangentbordet och knappra på bare! I dare you... typ... eller så... hade varit trevligt tycker jag! tack!

8 kommentarer:

  1. Jag längtar till fredag.
    Till sommaren.
    Till min målvikt.
    Till min examensdag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra saker att längta till allihop! Jag längtar till samma saker jag med, ja inte min examensdag, den är ju klar, men resten!

      Radera
  2. Om tre veckor och tre dagar slutar jag jobba. Det längtar jag efter! Och våren!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, det är klart att du gör! Farao va gott det skulle vara att få sluta jobba och göra det man älskar på riktigt!

      Radera
  3. Visst finns det massor jag längtar efter, det mest akuta just nu är att sambon ska vara färdig med jourjobben och komma hem. Sedan längtas det efter riktig vinter men det känns ju inte speciellt hoppfullt just nu, om det inte är som du skriver i förra inlägget, för då har vi ju massor med snö här i dag ;-) Men största, mest påtagliga längtan är nog längtan efter Cypernresan i juni, med sol, värme, god mat och trevligt sällskap!

    Och mycket, mycket, mycket mer...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas han kom hem strax efter att du skrev det där! och att snön kan komma och lysa med sin närvaro vilken dag som helst nu faktiskt... 20-30cm direkt, när det sedan är skottat och klart kan det sedan få komma 2-3cm var fjärde dag så det bara täcker det gråa... men inte behöver skottas mer... Cypernresa låter trivsamt! =)

      Radera
  4. Jag längtar efter att sätta mig med mina tonåringar och planera vår sommarresa. Kanske vi kommer iväg till New York.

    Fast närmast längtar jag efter sängen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, ja sätt dig ner med dem och planera!! NY är fantastiskt!!! I sommar är det ju OS i London så just i sommar är kanske inte London fantastiskt, men annars är det fantastiskt det också!

      Hoppas sängen var fantastisk den med! =)

      Radera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!