onsdag 11 januari 2012

Nu bara blev det så!!!

Att jag råkade bli så glad över att ha tillbaks "mitt pass" på onsdagar... att jag kanske inte var den mest sammanhållna instruktören i mannaminne... fast som P sa, det är ju samma reaktion om jag är galet trött, eller om jag är galet glad... det bubblar och *blipp-blipp-bloppeti-blippar* mest hela tiden från mig... det är inget jag styr... eller jo ibland... kör jag mindspinning är jag ingen blippetiblopp... då är jag faktiskt förvånansvärt samlad tydligen... tur är väl det...

ikväll borde jag plugga in ett nytt core-pass till imorgon...det  är mycket man bör... jag borde även plocka in tvätten... göra klart lunchen till imorgon... packa träningsväskan... jag borde göra en massa saker, men det råkade vara A lot like Love på tv ikväll... supersöt film om kärlek, känslor och total förvirring...så nu bara blev det så...

har du en massa borden du struntat i ikväll? (Snälla, skriv att du har struntat i massa saker så jag slipper känna att jag är en dålig människa bland en himla massa fina människor som är tokbra ÄVEN på det där "jag gör vad jag bör-viset"...

lånad härifrån

3 kommentarer:

  1. Åhh va härligt att du är en sån ledare!! I lööv;)!
    Hoppas du fick ihop ditt pass!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Jag sket i att packa upp resväskan idag.
    Fast jag kom hem igår.

    Sen sket jag i att slänga ut julgranen.

    Gissa vad jag måste göra i morgon...?
    Har tjejkomsamman på fredag, och då ska det ju vara rent hus...

    Ha en skön kväll!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Nej, jag struntade inte i en massa "borden". Men jag hade inga borden utan hade planerat in REN slapparkväll. Så det kanske räknas ändå?! :-D

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!