tisdag 10 januari 2012

jag, en grinig jäkel?

nej, nej!!! Det förra inlägget var bara en olycklig tillfällighet, att två bitchsamtal kom på en och samma dag... i övrigt hade jag en så bra måndag man kan vänta sig av just en måndag! Mitt pass på  kvällen var knökfullt, iallafall på pappret... att det fanns en cykel ledig, det förstår jag inte... någon måste bokat sig, hämtat sin biljett och sedan struntat i att gå till salen... EGOISTISKT så in i hoppsan... för jag hade en jäkla massa reserver till gårdagens pass... någon av dem kunde ju fått gå då istället kan man tycka!

För jo, jag har en känsla av att somliga tror att de samlar "träningspoäng" bara genom att boka sig... andra samlar träningspoäng genom att träna så-många-minuter-det-bara-går... och när man försöker förklara det här med vikten av vilodagar och träningslära så verkar det rinna av som vatten på en nyvaxad bil... som om det där bara gäller alla andra, de med liiiite sämre fysik... det är knepigt det där...

Men men, knökfullt pass eller ej... antalet deltagare gör sällan stor skillnad i dynamiken eller hur roligt det är att köra... visst, självklart är det en egokick att såååå många vill vara med på ett pass man instruerar, det kan jag inte sticka under stolen med, men när sedan passet är igång, när man kör, innan och efter, då är det ganska oväsentligt hur många eller hur få deltagare man har... igår var det jätteroligt, jättejobbigt och helt galet! Ville bara förtydliga det ifall du trodde att jag hade blivit en suris...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!