söndag 22 januari 2012

Snygga söndag...

eh... not so much! och när jag ändå är sådär öppen och detaljrik kan jag berätta att jag just nös över hela ena axeln... sweet... eller inte... gav jag för mycket detaljer där kanske??? ja, antagligen... vill väl bara ge dig the full picture av en söndagskväll med mig... fast jag nyser inte på andra såklart!


Tvätten är tvättad, middag och mat för veckan är lagad... jag sitter, mätt och belåten, osminkad och helt okonstlad uppkrupen i soffan med en stor kopp te och önskar det vore fredag... och inser att ögonbryn och ögonfransar borde färgas...

Det är mycket man bör... jag bör även gå och lägga mig tidigt idag känner jag... gissar att du också fick den känslan faktiskt... att hon aka jag borde sova snart... ser ju galet trött ut...

2 kommentarer:

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!