fredag 27 januari 2012

2011 års lista

Ja, du som har läst här lite då och då, eller ständigt (borde ju nästan ha lön isåfall!) eller någon gång sådär... du har kanske, eventuellt, möjligvis, antagligen sett att jag ibland roar mig med en dagens lista... nu tänker jag inte sammanställa alla 2011-års listor för att göra en ackurate lista för hela 2011... men man kan ju gå lite på känsla tänker jag... och lägger till några kategorier också... det får jag göra, nog.


2011 års låt: Håkan Hellström - Saknade till havs


2011 års konsert: Håkan Hellström - Liseberg 16 september (egentligen alla konserter jag sett, både med honom och de andra, men det är så många... känslan på Liseberg var magiskare tror jag... eller minns jag starkast)

2011 års fest: M's 40-årsfest i juni, M's 25-årsfest på påsk och självklart min 26-års (?) fest i oktober!




2011 års dusch: den när vi kom hem från Peace&Love... en mer välbehövlig dusch har jag aldrig duschat tror jag!
2011 års frisyr: måste bli den där jag fick till inför julfesten... eller någon kväll i Borlänge då torrschampo och sned, inbakad fläta med knutslut blev min festivalfrisyr...


2011 års smink: min upptäckt av Bare Minerals... och mascara (alltså inte upptäckt av mascara, men jag har använt det)
2011 års klädsel: randigt
2011 års planer: uppåt, framåt! trampa på, trampa på!
2011 års vill ha: hopp!
2011 års saknad: kärlek (fast det är ju inte sant, jag har fått massor med kärlek från familj och vänner... men ja, du förstår!)
2011 års skoj : massor med konserter och nytändningar, snowboardvurpor och det faktum att jag faktiskt vågar spela gitarr inför folk!
2011 års drog: kaffe och musik
2011 års träning: spinning
2011 års måste: komma tillbaka
2011 års dricka: vatten, cola-light och ett och annat glas rött
2011 års mat: keso och lax, inte i kombination dock... indiskt...
2011 års mående: bättre och bättre dag för dag
2011 års bästa köp: konsert och festivalbiljetter och min stora Lexingtontröja/klänning (som de faktiskt har i år också! dvs. jag gjorde ett galet bra köp!)


2011 års skor: hur ska man kunna välja bara ett par?? De roligaste var helt klart Ugg's-sandalerna


2011 års tillskott: de var många förra året... bebisarna alltså... men den som står mig allra närmast är självklart fasters lillskrutt... fasters hjärta och ögonsten.


Jo, jag vet, de flesta av er har lagt 2011 bakom er för länge sen... det har jag nog också egentligen, men jag ville ändå göra klart den lilla listan. Det tog ett tag, jag har filat och tänkt, inte så mycket att det varit jobbigt och betungande, men ibland ändå funderat lite... Nu såhär i slutet på januari, blickar vi framåt mot ett fabulöst 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!