söndag 22 januari 2012

Du får vänta till mellis...

Vilken vuxen människa säger så? varför har vi börjat prata barnspråk såhär ett sekel in på 2000-talet??? Kramiz... mellis...vart fan ska det sluta??? Pussinussen på sig och hallegosingen liksom...

Jag går och lägger mig nu... klockan är snart elva... uppenbarligen bör jag inte vara uppe såhär sent... inte när jag blir sur över reklamen... men Siba-Fabian, han har jag inte något vidare värst emot... knepigt nog, jag verkar ju ha fullt med åsikter över en massa annat...

kramiz och godnattiz på er!

3 kommentarer:

  1. Eller vuxna människor som säger "tutten" om nappen. VARFÖR?? *gaah* :-D

    SvaraRadera
  2. Vuxna människor som säger "tutte" över huvudtaget skulle jag säga ;)

    SvaraRadera
  3. haha, jag har ju börjat svara på varje kommentar, men detta går liksom inte, det hade blivit två väldigt lika svar... känns fånigt! Men ja, jag kan inte annat än att hålla med, tutte är väl kanske ett ord man inte bör använda... någonsin!!! =)

    SvaraRadera

gillar vad du just läst?! lämna gärna en kommentar... jag skulle bli superjätteglad!

vet du inte hur man gör? Det är jättelätt... skriv din kommentar och sedan bara man väljer Namn/Webbadress i rulllisten nedan (ska det vara så många "L"???) skriver in sitt namn, om man har en webbadress kan man fylla i där också, annars lämnar man blankt... och tryck på "skicka kommentar" (ibland får man trycka några gånger för att det ska fungera) simsalabim så blir vi båda glada... iallafall om du skrivit något snällt... och det gör vi ju bara... det ska ju vara en trevlig och trivsam atmosfär här inne! TACK!!!